Esra1260 hiç korkma benimki 3.5 felandı kendiliğinden düştü 2 ayda attı vücut, ilaç bile vermedi her ay takibe gidiyordum 1 ay gittim 2.ay düşmeyecek galiba hala aynı yerinde dedi ilacı yazayım ben sana dedi yazdı bir tane aldım acayip bir baş dönmesi oldu o gün bıraktım ilacı 2.gittiğimde yerinde yeller esiyordu, şimdi hamileyim canım,, tabiki hamile kalmaya engel değil ve düşüyor korkma, düşürdükten sonra hamile kal