Selces76 Kızlar merhaba hamilekileriniz nasıl geçiyor kaç haftaliksiniz en çok ekşi mi tatlı mı yiyiyorsunuz ben 9 haftalıgim tatlı yemiyorim normalde ekşi sevmeyen bir insanım ama deli gibi ekşi tuzlu yiyiyorum cinsiyet ne olur acaba😀
Asye22 Selces76 vallah canım benimde 8 haftalık hamileyim ekşi bende sevemem ama canım tatlı istemiyor eskiyide sevmiyom ne istiyor bilmiyom
Yazmelegi_ Selces76 ay ne eski seviyorum ne tatlı çok değişik hatta bazen tatlı yiyorm bazen tatlıdan tiksiniyorm
Emineo98 11 hafta☺️ tatlı yiyemiyorum ekşi daha iyi geliyo haftaya cinsiyet için gideceğiz bakalm sağlıkla alalım kucamıza🤲🏻