-Aleynayldz58- bence ertelemeden güzel bi perinatologa görünün, rahimde yumuşama açılma vs var mı onlar kontrol edilsin, belki senklaj önerir doğuma kadar dinlenerek geçirirsiniz, sancıları kasılmaları önlemek için ilaçlar serumlar var onlarla kontrol altına alınıyor, 25-30 arasıda ciğer geliştirici vururlar sizin durumunuza göre, bu doktorları anlamıyorum gerçekten neden en kötüsünü söylemeyi tercih ediyorlar, 21 haftalıkkende düşük olmuyor maalesef erken doğum riski oluyor, yalan yanlış bilgilendiriyorlar insanları, bari adam akıllı işe yarar bişey söyleseler