Merhabalar, 2. Doz tetanoz aşısı için aile hekimliğine gittiğimde bütün aşıların toplatilip deprem bölgesine gönderildiğini söylediler. Şu an 27+4 günlüğüz. 35.haftada tekrar 2.doz için gelip vurunabilecegimi ifade etti hemşire hanım. Benzer durumu yaşayanlar var mi? Skntı oluşturur mu bu durum acaba aklıma takıldı