Benimde 2 li teslim de risk gözüktüğü için perinotoloji bölüme yönlendirdi Dr.
Perinotoloji Dr u ultrasonla baktığında bir sorun göremiyorum ama kesin cevap almak istiyorum derseniz karninizdan iğne ile girip bebeğin olduğu sividan alabiliriz dedi. Bunun da risklerini söyledi tabi enfeksiyon kapma suyun aniden gelmesi kana geçirme düşük tehlikesi ve bebeğin kalbinin durmasına kadar etkilerinin olduğunu söyledi. Zaten sıvı aldırmak gibi bir niyetim yoktu imza atarak çıktım. Fetal dna yı da önerdi oju da yaptırmadım sağlıklı olsa da olmasa da Allahim bana onu vermiş Asla aldırmam. O yüzden kafaya hiç takmak canım bol bol dua et hersey allahtan. Ayetelkürsiyi her gün oku karnına üfle