Adyokisimsiz Talep açık ama bildirim gelmiyor asla sabah 10da bakmak dışında bildiğim bişey yok ne yapabilirim acaba hemen randevu bulmam gerek 😔
Pembesarelle2 Adyokisimsiz Bende bildirim açıyorum mesaj olarak geliyor hemen ek kontenjanda mı yok randevu canım , birde 182′yi ara öyle dene bazen orada bulunuyor. Ben öyle yapıyordum
Tiiffany Adyokisimsiz Telinize indirin MHRS hangi bölüm alan ise talep olusturun. Her ay başı randevular acılıyor. Bosaldımı hemen sms geliyor yakalarsınız o zaman Sabah 10 gece 12 Birde bazen 4 gibi ve sonrası boşalıyor
hayalperest2310 Adyokisimsiz sürekli bak canım ben kolaylıkla bulabiliyorum belli tarihlere kadar dolu oluyor sen arada kontrol et sabahları özellikle
iremmomyy_ Adyokisimsiz Ben talep oluşturuyorm hemen sistem açıldığında bildirim geliyor. Normalde özele gidiyorum ama devlete de gitmeyi düşündüm 1 ay bekledim sonunda dün boşluk oluştu