Nesrinsamet evet bana da öyle deniyor. Ben de gerçekten kalbimi ferah tutup bu vaktinde doğsun diye zihnimi boşaltıp dua ediyorum ama arkadaşım mesela hep birer hafta daha erken doğum yaptı 3 çocuğunu da. Erken doğum yapmak erken doğum riski başlı başına. Kim ne yaşamış gerçekten de her gebelik bağımsız mı oluyor onu anlamak istiyorum. Vaktinde sağlıkla kavuşun inşallah 🙏