MasalBurkay Selam annisler , ilk sezeryan mi 2. Sezeryan mi daha zor ? Evde 4.5 yaşında kızım kalicak ilk defa ayrilacagiz , benim gibi olan var miiii :(((
Mrymbas MasalBurkay bende aynı durumdayim oğlum var 4 yaş 3 aylık acaba nasıl olacak diye kurup duruyorum sürekli 🙄
mysweetbabyy MasalBurkay benimde oglum 4 yas 3 ay ben yanımda goturcem sanırım gece babaai ile yatmaya eve gelirler diye düşünüyorum
mercimekkoftesi1 Bnmde 19 aylık kızım var 1 buçuk ay sonra da doğuma giricem kısmet olursa. Sabah yanımda götürürüm akşamda babasıyla eve geçerler yatmaya diye düşünüyorum. Hiç ayrılmadık çünkü nasıl bırakcam bilmiyorum 🥹
Neslisahhh mercimekkoftesi1 siz daha iyi bilirsiniz ama ilk cocugun sizi o şekilde görmemesi daha iyi olur diye düşünüyorum. Agriniz sanciniz olduğunu görürse endiselenebilir daha da kötüsü bunun sebebinin kardesi olduğunu düşünebilir.
35ilknur35 MasalBurkay benimde 3 yaşında oğlum var ikinci sezaryanım olucak burda kimsem de yok yurtdışındayım yanımda eşim kalsa oğlumu bırakıcak kimse yok sanırım yalnız kalıcam . Zor olucak bu süreç sürekli oğlumu düşünüyorum bende 😞 Kaç haftalıksınız siz
Tuba11 MasalBurkay 1 hafta önce doğum yaptım. Kızım 21 aylık ve ilk defa ayrı kalmıştık. Dogumhaneye girerken ve doğum anında vs sadece aklımda kızım vardı hep ağladım. Hava soğuk diye de evde kalmıştı. 1 günü zar zor geçirdim.
Melisasak145 MasalBurkay benimde 4 yaşında oğlum var doğuma 30 gunden az kaldı onu bırakıp nasıl 2 gün hastanede kalıcam bilemiyorum birde sezeryan olucam hastaneye yanıma alsam olmaz yani ameliyat nasıl geçecek belli değil çocuğu zaptetmesi çok zor en iyisi evde kalması
muallimehanimmom5 MasalBurkay ikisi arasında bir fark olmadı bende aynıydı sadece doğumdan 2 gün sonra deprem yaşadığımız için moral olarak cok kötü lohusalık geçirdim oda stres felan mide ağrıları cok yaşadım tek fark o oldu bende evde bıraktım yavrumu doğuma giderken cok ağladım bebeğim daha 14 buçuk aylıktı babası kaldı onla benim kardeşim geldi refakatçi o kaldı o şekilde yaptım
mercimekkoftesi1 Neslisahhh doğumum sezaryen olacağı için muhtemelen doğum sonrası biraz tedirgin olabilir bnm için haklısınız 🥹 o anlarda da teyzesi/halası falan gezmeye çıkarır 🥹
Mckeymouse MasalBurkay benm kızım da 4 yaşına girecek ama bensiz asla durmuyor babası ile de asla kalmak istemiyorum ben de yanmda götrürüm benmle kalsın daha iyi 😔bende onsuz duramıyorum zaten