Kızlar 8+4 düm daha önce 3 kaybım var 1 kimyasal 2 side 6. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum bebeğimin kalp atışını 6+2 de gördü doktor 6+4 da duymak için gittim zararlı diye dinletmedi 6+6 da kanama şikayetiyle acile Gititm yine dinlemediler doktor normalde 12. Haftada 2 li test için çağırdı ama bn dayanamayıp randevü aldım geldim hem korku hem endişe içinde ama Allahım şükürler olsun bebeğim iyi kalp atışını da duydum duygularımı tarif edemiyorum diğerlerini 7 hafta olmadan kaybetmiştim hastaneden çıkınca sanki dünyalar benim oldu öyle bir nefes aldım ki şükür ettim Allah’ıma inşallah rabbim kucağıma almayı da nasip eder Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın