Merhaba arkadaşlar dün bebeğimi görmeye ilk defa gittim 6+3 olduğunu söyledi doktor ama kalp atışının olmadığını söyledi hem vajinal hemde karından muayene etti sonra ultrason çektirmemi söyledi orda da sonuç negatifti kalbinin durmuş olduğunu söylediler kürtaj olmam gerektiğini söyledi doktor akşam bir doktora daha gittim oda kalp atışının olmadığını söyledi yani ultrasonda kalp atışı duyulmasa da atışının görüleceğini söylediler ne yapmam lazım ben iki hafta daha beklemek istiyorum sizce beklemeli miyim