ilkanneyim06 Kızlar Allahın izniyle yarın doğuruyorum inşallah sezeryan olucam daha önce sezeryan olanlardan fikirler alabilirim yapmam gereken şeyler var mı nasıl geçiyor süreçler 🙄🙄
efeninannesiii_ ilkanneyim06 daha doğurmadın ama sağlıkla gelsin yavru inşallah rabbim tek avazda kurtarsın 💙
Asyos34 ilkanneyim06 uyuşukluğun geçince bol bol yürü acısada yürü öyle duzeliceksin yanına kayısı hoşafı götür gaz icin güzel yardımcı oluyor onun dışında kahve iç bolca kendine gelince ve bol su
Edda28 ilkanneyim06 benim de yarın sabah doğumum var canım bol bol yürü ağrım var dayanamıyorum deme kalk sürekli sabaha kadar tur at daha çabuk iyileşeceksin yanında bitter çikolata sadece kahve al kayısı suyu petibör bisküvi al bol bol su iç süt yapsın hiç korkma inşallah çok güzel olacak ☺️
Agg0207 ilkanneyim06 sondayi kendine ameliyathabede taktirt odada hemşireler takmak ostoyor ama çok can acısı uyusturulunca hiç hissetmiyorsun .yanına kayisi hoşafı al sıcak duş yapmadan mama verme eğer sütun gelmezse .banyo yapınca süt çabuk iniyor çünkü
ilkanneyim06 Edda28 Allah sağlıkla almayı nasip etsin kucağınıza kalbim ağzımda atıyor çok heyecanlıyım
Edda28 ilkanneyim06 amin canım hepimiz sağlıkla alalım inşallah bende aynıyım sabahtan beri iş çıkartıyorum kendime dön dön yoruldum artık kafam dağılsın diye acayip heyecan bastı beni de düne kadar gayet rahattım aslında bunu. 1 2 3 ü yokmuş hepsinde aynı oluyormuş insan demekki Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏
BuseS-T ilkanneyim06 ay benimdee kızım geliyor yarın coook heycanlıyımmm rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🙏🙏😍
ilkanneyim06 BuseS-T Amin sizde sağlıkla alın kucağınıza kalbim ağzımda atıyo sabaha kadar zor uyurum 8 de yatısım olacak 🙄🙄
jcwh03 @ilkanneyim06 merhaba sağlıkla gelsin inşallah kolay güzel bir doğum olsun 🤲bende özgül hanıma takipliyim 34+2 haftadaym bende zorunlu sezaryen olacağım siz kaçıncı haftadasiniz birde anestezi şeklini hoca mi belirledi acaba
ilkanneyim06 jcwh03 38+3 anestezi şeklini konuşmadık ama belden uyuşturucaklar muhtemelen genel istemiyorum çünkü görmek istiyorum herseyi
ilkanneyim06 jcwh03 merhaba çok korkarak girdim acı yaşamadım ama çıktıktan sonrası felaketti cok zor toparladımmbelden uyuşma olduğu halde çok zor geldim kendime 2 gündür toplam 2 saat uyudum açım gaz çıkartmadığım icinde sadece corba ve yoğurt veriyolar
jcwh03 @ilkanneyim06 çok geçmiş olsun ve gözünüz Aydın. Neden sonrası Felaketti ağrı kesiciler işe yaramadı mı
jcwh03 @ilkanneyim06 anladım yine de çok şükür kavustunuz sağ salim tez zamanda ayaklanip iyi olursunuz inşallah
mucizelerimuhb ilkanneyim06 Sağlıcakla gelsin canım bebeğin Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah🤲🥰 bende 8 martta sezeryan olucam ama doktor 7sine gün vermiş sebebini bilmiyorum sizde gittiniz mi hastaneye acaba
mucizelerimuhb ilkanneyim06 Tasekkur ederim🥰Çok şükür Allah’ım yardımcımız olsun inşallah tez zamanda ayağa kalkarsınız🤲🥰 Bebeğinizi sağlıcakla büyütün insallah🤲🥰🥰