Agzlbln Merhabalar bu sabah test yaptım ikinci çizgi aşırı silik şıktı ve regli olacak gibi karnım ağrıyor test vermek için hastaneye gitmeli miyim
Nazlimom Agzlbln yaptıgınızda ilk dk silikse pozitif testiniz eğer 5 dk sonraysa negatif sayılıyor benimde silikti pozitif cıktı😇
Canimucizem Agzlbln tebrik ederim iki günde bir takip yaptır canım yükselişine baktirirsin rabbim sağlıkla ilerletsin
Agzlbln Canimucizem amin inşallah peki şuan normal doktora gitmeli miyim acaba değer çok düşük görünmez diyorlar ama
Dilsay Agzlbln Bende regl günümde erken gebelik testi yapmistim cok silik cikmisti hemen kosup kan vermistim sonuc beklerken ikinci testi alip tekrar yapmistim daha belirgin olmustu ve kam sonucum 36’ydı öğrendiğimde🥹
Sln11 Benimde öyle olmuştu hemen kan testi vermeye gittim kanda çıkmadı 1 hafta sonra tekrar verdim kanda o zaman çıkmıştı testi tekrarlayın eğer çıkmazsa