Umutlubirkadin umudunu kaybetme inan bende öyleydim 1 buçuk yıl herseyi denedikten sonra artık tüp bebeğe karar vermiştik, doktorumun ısrarı ile aşılama yaptırdık, şu an elhamdulillah 7 haftalık hamileyim. İnan bana da çok uzak geliyordu çok ağlıyordum kendimi çok yıpratıyordum artık eşim dayanamadı bu halime tüp bebek demişti ama Rabbim nasip etti. İnan her şey vaktini bekliyor. Rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin seni çok iyi anlıyorum