Sedagokkaya nscaslan3437 benimde özel sağlık sigortam var 15₺ haricinde birler ödemiyorum 🤗 özel sağlık sigortam doğumu karşıladığını belirtti birde hastahane ile görüşeceğim ekstra çıkacak birşey var mı diye 🤗🤗
nscaslan3437 Sedagokkaya bizim sigortada bazı hastanelerde doğum farkı aliyo ve muayenede 20 lira katkı alıyor ama a sınıfı olunca memorial acıbadem gibi yerlerde medicalpark almıyor. Tabi her sigorta anlasmasi farklı
eminehilise Bugün hastaneyle görüştüm, sancı odaları en az 2 kişilik. Yanınıza eşiniz giremiyor ama kadın refakatçi alabiliyorsunuz. Normal Doğumda baba sadece Doğum anında çatala çıkıldığında yanınıza alınıyor. Bu uygulama hoşuma gitmediği için başka bir seçenek var mı diye sorduğumda; özel oda özel ebe tutarsanız başka bir odada sancınızı çekebilirsiniz dendi. Özel ebe ya da doula hizmeti hastanenin var, dışarıdan da alabiliyorsunuz bu hizmeti.
Sbnmkls eminehilise suda ücret böyle ise normal Doğum da biraz daha uygundur sanırım bende fiyat almak için görüşüyüm teşekkür ederim 🙏🏻❤️
eminehilise Sbnmkls hemen hemen aynı olur bence , özel oda özel ebe Doğum. Normal Doğum 4500 fiyat vermişlerdi daha önce. Haftaya gidince daha detaylı görüşcem yine.