6 haftalık hamileyim. Rüyamda bir bebek gördüm onu emziriyordum. Ağzından nasıl sütler akıyor ama böyle o kadar hevesli emiyor ki. O bırakınca bile sütüm gelmeye devam ediyor. O kadar duyguluydu ki. Sanırım ilk yaşadığım bir duygu olduğu için bu rüya beni çok etkiledi. Onun öyle doyduğunu gördükçe mutlu oluyordum. Sanırım annelik iç güdülerim kabarıyor 🥹 inşAllah güzel bir yorumu vardır bu rüyanın 🤲🏻