Sevval97 Kızlar 23. haftamdayım kabızlık başladı üç gündür tuvaletimi yapamıyorum korkuyorum hemoroid olacağım diye suyu da bol içiyorum aslında ne yapabilirim?
annesininkuzusuu_ Sevval97 acılı birşey yiyin , mideyi hareketlendirsin. En basiti yoğurta pul biber dökün ya da kuru kayısı yiyin
Tugce1506 Sevval97 beslenme düzeninizi şaşırtın bende hamilelikten öncede işe yaradı hala yarıyor. Mesela bünyenizi şaşırtın ve bugün güne kahvaltı yerine kahve nescafe gibi bişeyle başlayın farkı görürsünüz
1asel-duru Kefir için probiyotik olduğu için bağırsakları çalıştırır günde iki bardak önerilir hamileler için turşu suyu da iyi geliyor