Benyokum Jelibon16 kızım 1 buçuk yaşında hala doğum kilomdayım verenler nasıl verdi bana da söylesin veremiyorum ben
annesininkuzusuu_ Jelibon16 Benyokum ben ilk hamileliğimde tam 30 kilo aldım , resmen başka bir insana dönüştüm ve 2 sene içinde eski kiloma geri dönebildim . İlk başlarda çevredeki insanları dinleyip onu ye süt olur bunu ye süt olur diye diye birşey yapamadım . Sonrasında yemeyi bir kestim o şekilde kilo verdim . Bir nevi oruç gibi , sıvı şeyler tüketiyordum. Aksine sütüm çoğaldı , hiçbir sıkıntı yaşamadım
Tiiffany Jelibon16 Gebelikteki gibi süt olsun diye kendinizi kaptırmadan yerseniz veriliyor. Ne yerseniz yiyin süt zaten olur Aksam 6-7 dedimi en geç yemegi kesin Bol su için. İlk gebeliğimde 30 kg 1 senede verdim 2.gebeliğimde yine 30 kg 6 ay içinde verdim Hepside sezeryan Su an 3.gebeyim o kadar cok kg almam gibi gozukuyor ama hiç sorun değil kg verilir inanın. Sadece aksam yemeği kesin
68selda06 Jelibon16 ekmek yemeye bırakın ben 25 kilo verdim ekmegi birakrim ama mantı makarna pilav yedim tabi sınırlı ölçülerde maden suyu ile karışımlar yaptım maden suyu ile ayran yapımı var gogle de oralardan baktım
Benyokum annesininkuzusuu_ ben de hep süt olsun diye yedim ama benim kızım hastaydı ememiyordu az emdiği için de süt artsın diye hep sağdım yedim sonuç emmeyi bıraktı. Kiloyu da veremiyorum galiba üzüntüden yiyorum. 20 kilo vermem lazım oysaki
bastet Akşam 6dan sonra hiçbir şey yemeyin, normalde de karbonhidrattan uzak durun. Paketli hazır gıdalar, pilav makarna ekmek hamur işi, bunlardan uzak durduğunuzda zaten otomatik gidiyor kilo
annesininkuzusuu_ Benyokum evde kendinize bir sürahiye limon dilimleyip limonlu su hazırlayabilirsiniz, ödemi atar . Yeşilçay öneririm , yoğurta pul biber döküp çok yerdim , mideyi efsane hareketlendiriyor . Pilav yerine bulgur yiyin mesela . İlk zamanlar insan zorlanıyor ama alışıyor sonradan aç kalmaya
68selda06 Jelibon16 haftada bir gün de sıvı beslendim bir litre süt 2 buçuk bardak su içine yeşil çay attım 5 tane bunu kaynatıp gün boyu bunu içtim tani su şekersiz çay kahve içtim böyle böyle evde egzersiz yaptım leslie yaptım genelde
1anne2bebek__ Jelibon16 9 kg almıştım ilk hamilelikte doğumun ertesi günü 6 kg gitti. 3. Gün kontrolde de hamile kaldığım kilodaydım. Sonra da babam kanser tedavisi gördü çok kötü oldu üzüntüden iyice zayıfladım 😔 Allah sağlık versin herkese illaki gider kilolar yeter ki can sağ olsun. Bu hamileliğimde 6. Aydayım artık daha fazla kilo alırım son 3 ay. Kaç kiloyla biter bilmiyorum şimdiye kadar 6 kg almışım