Bircandeniz Çok komiksiniz ve çok da cahil. O yüzden daha fazla cevap vermeyeceğim. Okuduğunuzu anlamak adına biraz kitap okumayı öneririm size. :) Benim sorduğum soru ilaç içeyim mi değil ama bunu size yüz kere de anlatsam anlamayacaksınız. Ayrıca da burada kocasıyla kaynanasıyla kavga eden bile post açıyor. Neden? Çünkü insanlar içlerini dökmek rahatlamak istiyor. Bunu da yüz kez anlatsam yine anlamayacaksınız. Çünkü cahil insanlar böyledir. At gözlüğü takar ve yalnızca insanlara sataşır, herkese yorum yapma hakkını kendinde bulur. Bilgisi olsa da olmasa da her konuda bir fikri vardır aynı sizin gibi. :) Her gün okulda o kadar veli var ki sizin gibi.
Onlara da boyle gülümseyerek konuşuyorum. Yetiştirdiğiniz çocuklara yazık oluyor sadece maalesef.