Hayırlı sabahlar kızlar dün şahit olduğum bı hamilelik haberini ileticem size. Benim çalıştığım yerde 43 yaşında bi tane abla var ve abla 20 sene önce tüplerini sezaryanda baglatmis ve 2 aydan beri adet olmuyormuş menopoza girdim diye düşünüyordu ve miyom varmış rahiminde onun için parça felan aldırdı dün haberini duydum hamileymiş birde 5 haftalik beta değeri ilk ölçtürdüğünde 5000 küsürmuş geçen gün gitti tekrar bu sefer 11600 lerde betası. Şunu demek istiyorum kimse umudununu yitirmesin Allah ol derse olur ☺️😊