11+2 haftalık gebeyim gebelikten öncede mide rahatsızlıklarım vardı gebelikle birlikte felaket arttı bulantıya bile razıyım mide ağrısından hayatım karardı resmen ağrıdan midem kasılıyo hergün kusuyorum doktor 12 haftaya kadar bekleyelim lansor yazarım dedi kullanan varmı aranızda