GULSE23 Hamileliğimin basindan beri ishalim ben sadece 2 kere kabız oldum sürekli su için icebilfiginiz kadar çünkü vücut sivi kaybediyor bide doktorunuza mutlaka söyleyin ishal olduğunuzu durumu değerlendirip duruma göre probiyotik icmenizi önerebilir ara ara kullanıyorum bende rabbim kötüsünden esirgesin inşallah 🙏🏻