Selam kızlar, 28+4 hamileyim
Geçen hafta bebeğimin hareketlerini sık ve şiddetli hissediyordum. Ama bu hafta hareketlerde yavaşlama oldu yani hissetmiyorum gibi birşey
Doktor a gittim doktor kalp atışının iyi olduğunu ve suyunun iyi olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏻🙏🏻