anneyim1 Garmastan krem vardı kullanmıştım ben, Philips avent göğüs kalkanı plastik birşey onu kapatıyordum kremi sürdükten sonra. Geçecek bebek emmeyi öğrendikçe zor oluyor biliyorum😔 gümüş göğüs kalkanı duymuştum birde ama onu denemedim
Dolphin16 Güzel bi krem bul bide kendi sütünü sür göğsünün ucuna kendi sütünde iyileştirir diyorlardı. Sonra göğüs kalkanı kullanın iyileşene kadar. İyileştikten sonra bebek emmeden önce göğüs ucuna yine süt sürüp öle emzirin bebeği 👍 çok acıyor biliyorum benim az bişey oluyordu ben öle yaptım çok şükür fazla yara olmadı 👍