Yagmursnr
Sağlıkla zamanında gelsin minik ama korkulacak birşey yok karnınızdayken risk daha fazla Allah korusun ani bebek ölümüne neden oluyor . Ben hergün nst ve kontrole gidiyordum
35 e kadar bekletildim ama artık bende korkmaya başlamıştım hareket takibi yapıyorum hergün hareketi aynı olmuyor hemen endişeye kapılıyorsunuz
Çok şükür sağlıkla aldım 9 gün küvezde kaldık ama o günler geride kaldı 3 aylık oldukü