Omermomm_ Allahım razı olsun canım darısı başına inşallah 😌 kusura bakma daha yorumunu yenice gördüm bebekle çok aktif olmuyorum artık 🤭 kazan da ilk doğum yapılıyor aşkım normal de olsa sezaryen de olsa yaptırıyorlar merak etme 😌 ameliyattan önce beklerken öncelikle iki kişilik odaya yerleştirildim ben ama ameliyattan çıkınca o yerleştirildiğim odadan tek kişilik odaya alındım , yani tek kişilikte var iki kişilikte şansına boş yer varsa tek kişiliğe alınırsın ben tek kişilikte kaldım, benim yanımda ablam vardı refakatçi, eşim doğumdan sonra sürekli odaya girip çıktı ama tabiki doğum anında almıyolar seninle doğuma giremiyor yani