31+1deyim 2 gündür inanılmaz öksürüyorum. Sadece boğazlarım kötü ve önüne bir türlü geçemedim. Çözüm yolunu bilen var mıdır ve bebeği etkiliyor mu? İlk gebeliğim olduğu için biraz paranoyak davranıyor olabilirim ama sizlere sorup içimi rahatlatmak istedim 🫠