Kızlar ben çatlatma iğnesi vurulalı 12 gün oldu iki gün önce test yaptım silik çizgi çıktı yine test yaptım bugün gene aynı şekilde silik çıktı bağzı yerlerde şunu okudum iğnenin etkisi olabilir diye lakin ben hayatımda hiç çift çizgi görmedim hemde acayip bir şekilde belim ağrıyor reglime 3 gün var insan vücudunu bilir ve gözümün önü kararıyor hiç böyle olmazdım eğer iğne etkisi değilse benim gibi olup gebe olanınız var mı ?