Pinarr-14 19 haftalık olduk kızlar nasıl pozisyonda yatıyorsunuz ben sırt üstü yatınca rahat ediyorum ama sola yatmak iyi oluyormuş diyorlar
Kubrakck57 Pinarr-14 sola ve sağa dönüşümlü yatıyorum. Sırt üstü isteseniz de belli bir süre sonra yatamıyorsunuz. Hele ki ben direk yüz üstü uyuyabilen bir insan olarak çok özledim öyle yatmayı:) neyse ki şafak yakın 😅
anneolmakzoramagulusuyeter_ Pinarr-14 bende aynı durumdayım ama sola yatmak çok önemli vicdan azabı çekiyorum resmen diğer pozisyonları kısa tutup sola yatmaya çalışıyorum zor oluyor tabi
ggulsaahhhhhh Haftaya kadar istediğimiz gibi yatabilirmişiz o yüzden bende sırtüstü yatıyorum en rahat öyle ediyorum
Prensesannesi96 ggulsaahhhhhh bunu keşke erkenden bilsediydim soluma yatmaktan solum çürüdü ama sağa yatınca çok kötü oluyorum ilk hamileleğimdede sola yat yat başka şekili kabul etmiyor vücudum 😂😂😂
ggulsaahhhhhh Prensesannesi96 bende yan yatamıyorum pek ne sağ ne sol genelde sırt üstü hem yan yatınca ağrım oluyo siz kendinizi alıştırmışsınız ne güzel ben ne yapcam bilmiyorum 🫤
Zey1411 anneolmakzoramagulusuyeter_ ben de öyleyim uykuya geçene kadar sag sol sırt üstü dönüşümlü dönüp duruyorum uyucagım zamanda soluma dönüp yatıyorum 😃
znemre95 Niye sola yatmak lazımmış ya? Ben 11. Haftadayım sola yatınca midem bulanıyor hem hem de sola yatmak mide ve kalbe baskı yapar
TugSozTan znemre95 20. Haftadan sonra sola yatmam iyi çünkü sırtta damar geçiyor ve bebeğe kan taşıyor onu sıkıştırmamak için sağa en iyisi sola yatmak gerekiyor
Mineklc znemre95 bende 11 hf dayım.Plasentaya giden kan akışını yavaşlatma gibi bir şey varmış sağ tarafa yatınca.Bende yarı yüzüstü yatardım şimdi sola dönünce kalp çarpıntım oluyor ne yapcam bilemedim