ezgiiremuyar22 görümcem orada normal doğum yaptı o an doktor kim varsa o geliyor canım . Ama ebelerinden hastaneden çok mennn kaldı . Eşimin kuzeni de orada bilge bey e sezeryan oldu . O da her anlamda çok Mennun kaldı . Dikişi falan da çok iyi bilge beyin … ama özellikle doğum zmnı doktor seçiliyor mu bilmiyorum. Çünkü iki akrabamın da doğumuna muane ettikleri doktor girmedi