E_r_s_n3004 Merhaba arkadaşlar bugün tetanoz aşısı oldum ilk başta bir ağrım olmadı şuan kolum çok ağrıyor ve başımda bir ağrı oluştu uyuyamıyorum sizce normal mi
Kubrakck57 E_r_s_n3004 evet normal canım. Hemşire çok ağrırsa sadece parol demişti bana. Çok şükür hiç ağrı olmadı bende. Bünyeden bünyeye değişiyor tabi işte
Mihsu E_r_s_n3004 o ağrıyı yaşamamak için kaçtım kaçtım durdum 33. haftada artık baskılara dayanamadım ve oldum
Tugceee95 E_r_s_n3004 bende dun oldum ılk dozu cok haff belli belrsiz agrı var buz uygulaması yapablrsn demsti banada cok agrn ve şişlk olursa