Turgutaykader AsyA_34 bence kan tahlili ver canikmya adete fazla kalmamis ki zaten adetlerin kac gunde bir
AsyA_34 Turgutaykader 30 günde bir bazen iki gün erken iki gün geç oluyorum Oda normal , bilmiyorum ki ya yapsam negatif çıkar üzülürüm diye bekliym diyorum