Senacnl hamilelik de hormon değişikliğinden dolayı vücutta farklı noktalarda ben çıkabiliyor, çoğu doğumdan sonra kendiliğinden geçiyormuş, hatta benim üst göz kapağımda kipriklerin alt kısmında baloncuk gibi bir ben çıktı, bayada büyüdü, doğumdan 6 ay sonra geçmeyince aldırdım.