Beyza001 peki sizin entübeden çıktıktan sonrası nasıl oldu, kusura bakmayın cok soru soruyorum ama o kadar azki bu rahatsızlık iyileşenler umut oluyor sormak istiyorum
Tamamen çıkamadı henüz 18 saat cıkardılar tekrar takıldı nefes alısverisi hızlı diye bugün tekrar cıkardılar
Bunun haricinde her şeyi iyi cok şükür ama Buda cok önemli bir şey biliyorum