Haticehkak Merhaba 27 haftalık hamileyim. Goguslerimde aşırı hassasiyet oluştu, acı da oluyor ancak kuruma ya da çatlak oluşmadı henüz. Göğüs ucu kremlerini doğuma yakın başlayın diyorlar genelde ama kullansam faydası olur mu acaba ya da ne yapabilirim?
Mavi_boncuk3 Haticehkak bende 30 haftalığım acı değil de taa ne zamandir ucu kabuklandı beyaz bide catlak gibi🤦🏻♀️ lansinoh krem alıp kullancam iyi gelir insallah
Simsekaaysegul Haticehkak denemedim fakat ayva çekirdeği jeli iyi geliyoe deniliyor deneyin isterseniz :)
Blbbk Kesinlikle gümüş kapak öneririm krem ile olacak iş değil göğüs ucu çok hassas bi durum gümüşün iyileştirme gücü çok fazla
Haticehkak Blbbk tesekkur ederim evet gümüş kapağı çok duydum bir bakayım. Şimdiden kullanılsa olur yani değil mi sanki doğum sonrası lazım gibi geliyor böyle şeyler ☺️
Blbbk Haticehkak doğum olduğu gibi de kullanmaya başlayabilirsiniz ben doğum günü sık emzirdim ertesi gün sızlamaya başladı hemen taktım 🌸