Merhaba arkadaşlar, eşimde yaklaşık 15-16 yıldır panik bozukluk var gitmediğimiz psikolog-psikiyatri kalmadı her yolu denedik şu an kullandığı antidepresan ilaçlar da var ama maalesef fayda etmiyor. Hemen hemen her gün panik atak geçiriyor kalp atışları yükseliyor tansiyonu yükseliyor. 24 haftalık hamileyim tek isteğim oğlumuzun sağlıklı bir şekilde doğması ve babasını iyileştirmesi. Onu öyle çaresiz görünce çok üzülüyorum. Aranızda bu durumla ilgili tavsiyesi olan var mı?