İki yumurtalıkta basit kist var . Bazıları adet döngüsünde sıkıntı yaşamazken benim gibi adet düzensizliği de yaşayan oluyor. Sorum şu ; 5 gün SONRA adet olmam lazım ama gecikme yaşama korkum var soğan suyuna başlamam uygun olur mu? Aslında adet görüp sonra başlamak niyetindeydim ama gecikme olursa diye de korkuyorum bir yandan cünkü şuan zaten kistlerden sancım var bide gecikme yaşarsam duramam ağrılardan yardımcı olur musunuz?