Zgstgl Mylifeee böyle birşey varsa direk tüp bebeğe geçin. Bizim 0 olmamasına rağmen 3 kez aşılama denedik. Şimdiki aklım olsaydı hemen tüp bebek yapardım. İlk denememde tuttu çok şükür 🙏🏻