Yaman1- Merhabalar, Doğumum yaklaştı 35 haftalığım 9 eylül hastanesinde doğum yapmış anneler işleyişi nasıl ilgileri veya yaşadığınız bir sorun oldu mu ?
1prensannesii_ Yaman1- doğum yapmadım o hastanede ama hamilelikte rahatsızlıklarım için acile gitmiştim herşey çok düzenliydi hemen kadın doğuma sevkettiler oradaki ebeler ve kadın doğum uzmanı çok güzel ilgilenmiati
Nurcanikra Yaman1- bende aynı haftadayim 9 eylül e gidip geliyorum memnun um doğumu bende çok merak ediyorum
Lugnos01 Yaman1- bende 37 haftamdayım 20. Haftamdan beri mehmet beye takipliyim çok memnunum ama sadece sezeryana giriyormuş ben normal düşünüyorum doğumu çok merak ediyorum o yüzden
Gizemgizemm @Yaman1- merhaba doğum yaptınız mı hangi doktorda yaptınız bende 33 haftalık hamileyim bende orada yapacağım
Yaman1- Gizemgizemm merhaba evet dogum yaptım 36. Haftada hastanedeki doktorların nerdeyse yarısı doğumuma girdi baya zorlu ve riskli bi doğumum oldu da ama son doğurtan uzman doktorlardandı adı onurdu
Gizemgizemm @Yaman1- anladım bende 33+3 haftalık gebeyim hocaya gidiyorum ama doğum ücretini 17 bin yapmış kararsızım normal bölümden mi giriş yapıp öyle mi doğum yapsam diye
Yaman1- Gizemgizemm Herhangi bir riskiniz yoksa normale gidebilirsiniz 17 bin çok fazla geldi tabi sizin tercihiniz nasıl rahat ediceksiz öyle olmalı Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Yaman1- Lugnos01 her ikisi de zorlu süreçler ama bebek doğunca unutuluyor hersey içinizden hangisi geçiyorsa onu yapın
Lugnos01 Yaman1- evet kendimi şartlamıyorum bebek nasıl gelmek isterse 💗 ben daha çok hastane şartlarını merak ediyorum doğum esnası doğum sonrası hemşireler ebeler falan