aseldurununannesi_ Dilekata123 inşallah çoğalmaz çoğalsada takma hiç bebişler sağlıkla gelsin 🙏 maşallah hiç kg almamışsın nerdeyse
Dilekata123 aseldurununannesi_ benim hamilelik baya ters ilk aylar hic kusma bulantım yoktu sonra başladı doğuma kadar böyle gidecek sanırım
Bircandeniz Dilekata123 ilk başlarda bende bio-oil kullandım şuan kantaron yağı kullanıyorum hiç çatlak yok ama doğum sonrası olur mu bilmiyorum
Dilekata123 Bircandeniz kantoron doktora sormadan sürme dediler bende kullanmadım faydasını görebildinmi
Bircandeniz Dilekata123 valla şuanda hiç çatlağım yok. Doktor kısmını hiç duymadım ya benim hamile olan arkadaşlarım var onlarda kullanıyor. Aktardan alırkende doktorla konuşun demediler yaklaşık 2,5 3 aydır kullanıyorum