limoncicegim2 Kızlar şimdi merak ettiğim birşey işte suyum geldi koştum hastaneye nişanım geldi beş gün oldu hala doğurmadım sancım geldi evde çektim en son doktora gittim falan derken bu doğum belirtilerinden başına gelenlerden hangisini yaşadınız doğrusu nedir yakınd doğuracaklara bilgi olsun neyimiz geldiğinde ne yapmalıyız 😂?
iremcannn1907 limoncicegim2 benim çok az bi kanamam oldu nişanmış. Bikaç saat sonra aşırı kanamam oldu 41. Haftadaydım bu arada. Kanama ile birlikte 20 dkda bir sancı gelmeye başladı. Evde çektim tabi hem suyumu bekledim ama bu arada kanamam biraz biraz devam ediyordu. 5 dkda bire inince hastaneye geçtim. Sancım tavandı ama açılmam yoktu. Suyum da yoktu. 6 saat böyle geçti açılma 1 cm olabildi ancak. Kanama ve bebekte kilolu olunca normali zorlamadı doktorum sezaryene alındım. Ama normali de yaşadım o sancıyı 🙈
YagmurAnnesi limoncicegim2 Hamileliğim 🫢 ilkinde sabah nişan geldi akşama suyum gelince gittim hastaneye. Hastaneye gidene kadar pek Sancım falan yoktu. İkincisinde de sancılarım 4 dk da bir düzenliydi hastaneye gidince korkudan heyecandan sancım kesildi açılma da yok diye eve gönderdiler 😅 eve geldikten ortalama 4 saat sonra falan sancılarım 1 dk da bir vurmaya başladı tekrar hastaneye gittim bi 5 saat sonra doğurdum 🙃 Ama illaki nişan gelecek illaki su gelecek diye bir şey yok. Su gelirse, kanama vs olursa veya sancılar düzenli ve 5 dk da oluyorsa o zaman acile gitmek gerekiyor ☺️
yinehamile limoncicegim2 benim 41+0′da nişan su sancı sabaha karşı aynı anda geldi, ama suyum birden gelmedi yaklaşık 1 gün boyunca azar azar geldi.
smyylcn limoncicegim2 bnmde 40+5 de sabah uyandigimda su nişan herhanhi bir sey gelmedi sancilarim geldi 5 dkya bir geliyodu hastaneye gittim 4 cm aciklkk vardi 4 saat sonra dogurdum
limoncicegim2 iremcannn1907 kanaman olmasına rağmen evdemi bekledin ben korkarım ya keşke soğukkanlı olabilsem biraz
DeustchBurcu Hiçbir belirti yokken rutin kontrole gittiğimde doktorum; “karın çevresi gelişimini tamamlamış, geçen haftadan beri aynı. Bugün alıyoruz” dedi, normal doğum beklerken sezaryen oldum😇
limoncicegim2 DeustchBurcu eee ama oldu ki illa normal doğum istiyorsun beklesin diyorsun almaya hakkı olmuyor o zaman değil mi
DeustchBurcu limoncicegim2 karın gelişimi durmuşsa 1 gün daha bekletmiyorlar canım. “Kendimi hazır hissetmiyorum, yarın geleyim” dedim, yarına kadar sağlığını koruyabileceğine söz ceremem dedi. Aynı gün doğurdum
iremcannn1907 limoncicegim2 benim haftam baya geçmişti canım. Doktor alttan muayene ile o gün doğumu başlatabilen çatı muayenesi yaptı. Kanamam olacağını, telaşlanmamam gerektiğini söylemişti. Fazla olunca irtibata geçmiştim zaten. Bende çok paniktim inan. Hele sancı gelince 🙈 ama soğukkanlı olmak inan daha iyi
yinehamile limoncicegim2 yok kuzum bi farklı zaten benim ilk doğumumdu birde azar azar gelmesine rağmen ayırt edebildim, zaten çiş ve suyun geldiği yerler farklı, geldiğin de o hissiyatı anlıyor insan.
limoncicegim2 Bir_anne6668 suyu gelenide hemen sezeryana akıyorlar ondan çok korkuyorum ama açılman olmadığı için suni sancı önermediler mi