Nurdan_m1 Benim 29. Haftamda ayaklarım şişmeye başladı. Tansiyon ve şekerim yok. Şeker yüklemesi de yapıldı. Sorun yok. Fakat ayaklarım davul. Bol su ve yürüyüş dediler. Fakat yürüyünce daha da şişiyor ve şişlikten yürümekte zorlanıyorum zaten. Aile hekimine de gösterdim. Tuzdan uzak dur. Bol su iç normal dedi. İlerleyen haftalarda daha da şişecektir dedi. Tuz çok kullanan biri değilim zaten. Sonuç olarak çokta yapılacak bişey yok. Doğuma kadar böyle devam ..