Kelebekl Kızlar tüpteki sıvı birikimi için tüpün kapatılması veya alınması lazımmış özeller çok pahalı bu ameliyatı devlet hastanesi yapıyor mu laparoskopiyi
mmomssss Kelebekl banada aynısını dediler sol tüpümde sıvı birikimi varmıs rahim filmi cektirdim. Sende mi rahim filmi cektirdin canım
mmomssss Kelebekl Ameliyat dedi filmi çeken doktorum ama kendi kadın doğumuma gittim ameliyata gerek yok dedi sende bi kaç doktora danıs bence ama iki tüpünde de varsa o zaman ameliyattır