EsraDabakzkal Zehraicten Bende varım 💁🏻♀️ Hemde yenidoğan hemşiresiyim 🤦🏻♀️ 39+0 bugün oğluşumu bekliyorum 🤰🏻 Herşeyi bilmek iyi değil kızlar 🤦🏻♀️😅
Ekomca EsraDabakzkal kesinlikle katılıyorum eaki yenidoğan yeni çocuk hemşiresiyim ama hiç iyi değil 🤦♀️
tambirminnos Zehraicten aynen öyle sanki hiç bişey bilmiyormuşum gibime geliyor konu oğluşum olunca 😁
Kaderyunus Zehraicten çok pimpirikliym gerçekten herşeyi A'dan Z'ye bildiğim için.. O zaman anneliği düşünseydim yetişkin yoğun bakımda çalışmak isterdim 🙄
Evremanne Zehraicten paramediğim ben de ama mesele kendi çocuğum olunca pinpirikli biri oldum sudan çıkmış gibiyim sürekli soruyorum okuyorum iş başka annelik başkaymış
Burcuu26 Zehraicten Evet takiplerimi biliyorum en azından ama sanki yinede hiçbirşey bilmiyormuşum gibi hem daha çok yeniyiz 5+3 🙈 sizin ne kadar oldu 🤗