eslemra Mart anneleri şafak,26 ama iki hafta önden gidiyor ssvd düşünüyorum sizce tahmin i ne zaman gelir kızım 🤗🤗
Yenianneyim12 20 gün kaldı bizimde inşallah dün kontrolumuz vardı 37 haftaligiz tam 3300 dedi doktor normal doğum gözüküyor dedi sıkıntı olur mu bilemedim kilosu
Pamukbebegimm Yenianneyim12 ben 35 haftaligim benimde 3300 çıktı dün.Ama ben zaten sezaryan olacağım için sorun olmaz dedi doktorum.Sizi de bebek çok kilolu olursa sezaryana alırlar başka bir sorun olacağını sanmıyorum 🥰
usenmedimyaptimbirvelet eslemra doğumuma daha 1 gün vardı fakat anası kılıklı sabırsız çocuğum 9 günlük oldu bile 🥲🌸
beyzakls beyzakls Ayy Allah’ım hepimize kolay doğumlar nasip etsin sağlıklıca yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️