Ebruaydinn Normal şartlar da haziran doğum ama ikizler erken davrandığı için mayısta olabilir size sorum 1-3 ay kıyafet uzun kollu mu kısa kollu mu tercih etmeliyim ve coğunluk 3-6 almalısın diyor çabuk küçülüyormuş kıyafetler kafam cok karışık🤭
Agg0207 Ebruaydinn ikizler dahada küçük doğuyor o yüzden bence çok büyük kıyafet almayani çuval gibi duruyor .uzun kollu da almalısın kısa kolluda almalısın ama genelde uzun giydirilir bebeklere zaten bolca zıbın çıtçıtlı body çorap şapka al bence
Slaedz Haziran ayı sıcak oluyo ama yinede yenidoğan al çünkü pramatüre oluyorlar benim nisanın başında doğumum 4 tane yenidoğan aldım uzun kollu gerisi hep kısa kollu ↉ ay 3/6 ay
bebekgeliyo İkizler biraz daha minik doğuyorlar o yüzden bence 0-3 ay almak daha mantıklı geliyor bana öyle de yaptım