Herkese merhaba tatlis hamiş arkadaşlarım.herkes gibi bnde doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim oğlum şuan tam 3 aylık. Doğumdan hemen sonra yazmak istedim ama işte annelik telefonu elime alıp yazma fırsatım olmadı dolu dolu geçiyor günlerim. Hikayeme gelicek olursak. Tam 38 haftalık olmuştuk rahat bir hamislik geçirdim oğlum bni hiç üzmedi yaz hamileliği geçirdiğim için bol bol gezmistim hiç bulantım olmadı ve ağrılarımdaa olmadı ama son ay biraz zorlmaya başlamıştı özellikle 37 ve 38. Haftamda sadece karnım ağrıyordu hergun dogurcak gibi hissediyordum ve her WC ye gittigimde acaba nişan gelmiş mi acaba suyum geldi mi die heycanla bakıyordum. Ama yok bir türlü gelmiyordu aslında 38. Haftaya kadar normal doğum düşünüyordm eşimle yürüyüşlere çıkıyor pilates topunda açılma olsun die zipliyordum.(pilates topu çok rahatlatiyordu bu arada ağrılarımi hafifletiyordu) eşime hergun dogurcak gibi hissediyorum diyordum ve tabiyki gülüyordu cunki hergun öyle hissediyordum 😄🤭 en son 38. Haftalik olduğumuz gün gerçekten arada bir sancı geliyor gibi olup tekrar geçiyordu gece ağrıdan uyuyamıyorum top gibi karnım vardı ( kedimin veterineri bana top yutmuş oklava gibisin diyordu hala hatırladıkça gülüyorum 😄😄) velhasıl o gece gerçekten hiç uyuyamıyorum aşağı tarafta bir ağrı vardı ve gerçekten dogurcak gibi hissediyordum eşim o sırada uyuyordu saat sabah 4 yada 5 gibiydi eşimi uyandirmadim ve duş aldim duştan sonra ağrılar hala devam ediyordu hazırlandım giyindim eşimi uyandırdım hastaneye gittik nts çekildi ufak ufak sancılar çıktı ama doğum sancısi yoktu sonra doktorun gelmişti başka bir doğum için onunla görüştük nst ye baktı doğum sancım yok ufak ufak sancılar var dedi doktorumla orda konuşup sezeryana karar kıldık normal doğumu engelliycek hiçbirsey yoktu ama nedense normal doğum korkusu sardı beni ve bı hayli yorulmustum hamislikten agrilardan.ertesi güne gün aldık içimiz kıpır kıpırdi. Hastane çantamiz hazırdı zaten eve gelip evi bir güzel temizledik eşimle. Ben saçlarımı duzlestrdim felan.( Ayrıca o gece suyumda gelmişti ) Kayınvalidem ve kayinbabam geldiler İstanbul’dan yanımıza o gece. Sabah erkenden uyandık güneş yeni doğuyordu gözlerim dolu doluydu hep beraber çıktık evden. Yatış yapıldı benimle birlikte birsuru hamişde yatış yaptı onlarla bakistik bazen onlardada tatlı tatlı heyecanlar ve onlarda hastane çantalarini, pusetlerinj getirmislerdi felan çok güzeldi o sabah. 02.12.2022 oldgu için sanki hepimiz anlaşmış gibi birsürü doğum oldu o gün.( Ordaki hamislerle bakisip birbirimize tatlı tatlı gulumsemistik hiç unutulmuycak bir anı olarak kaldı bende) odamıza geçtik bn yattm nts felan takıldı eşim kayinvalidem ve kayinbabam odayı suslediler hediyeliklerimizi dizdiler kapı susumüzü astılar. Kapının önüne bolanlar asıldı felan hepsi tek tek çok heycan vericiydi. Fotoğrafcimjz geldi birsürü fotolar çekti. gözlerim sürekli dolu doluydu oğluma kavucaktim şuan bunları yazarken duygusallastim ağlıyorum.bir saat sonra kucağıma Alicam die çok heyecanlıydım ve çokta korkuyordum acaba iyi bir anne olucak miyim ona yetebilcek miyim saglikli doğacak mi die kafamda dünya kadar soru ve korku (bu arada sağlıksız da olsa başımın uzerinde yeri vardı) ve evet beni goturmye gelmişlerdi gözümden yaşlar süzüldü orda kendi annemi aradım ama gelememisti. Amaliyathanye girerken orda birsürü hamiş ve doğum yapmış annisler gördüm 🤭 yine gözlerimizle selamlastik 🥺 o kadar heyecanlıydım ki spinal anestezi oldum amaliyat esnasında bnm canım yandı biraz panik yaptım sonra bni uyuttular genel olarak ayilmaya çalışırken sürekli bebeğim iyi mi die sayiklamisim hemşirelere ,odama geldigimde bebeğim bnden önce gelmişti anestezinin etkisiyle yarı uyanık yarı uyuyordum benim ayilmami beklerken kayınvalidem sağolsun ilgilenmiş bebgimle ayildigimda kucağıma aldım çok farklı bir duyguydu hemen gulumsedim oğluma hoşgeldin bebeğim dedim.ama tam olrak anlamamistm daha dedgim gibi tarifi yok çok farklı bir duygu. 3 kilo doğmuştu minicikti. Korkmustm kucagima alırken sonra emzirmeye çalıştık gelmedi süt sonra göğüs pompasiyla sagmaya çalıştık onun sayesinde sütüm memenin ucuna gelmişti. Sonra tekrar emzirmeye çalıştık ama yine ememiyordu bu seferde hemşire göğüs ucu yok silikon göğüs ucu alın diyip eşimi eczanye gönderdiler hemen yıkayıp taktik oğlum hemen yapıştı öyle güzel emme isteği vardı ki onda yaşamak istiyor, karni doysun istiyordu resmen, işte o an ağladım cunki bana muhtacti bnm sıcaklığıma, sevgime. Çok acikmisti beni beklrken, soluksuz birsekilde emiyordu. Çok güzeldi herşey sonra taburcu olduk hemen yurumye başladım çok hareketliydim iyi kide öyle yapmışım bir haftada toparlandım oğlumu sürekli emzirdim (silikon göğüs ucuyla) 2. Gün goğuslerim aşırı sis ve sertti damar damardi. herkes sağ dök mastit olursun dediler ben öyle yapmadım kıyamadım o sap sarı süte normalde iki saatte bir emzrmem gerekirken 20 dk da bir 30 dk da bir emzirdim oğlumu 2 gün sonra göğüslerim normale döndü ve oğlum kilo vermek yerine kilo almıştı doktor mama mi verdin die sordu hayır dedim sadece emzirdim. Çok şükür o ağız sütünun hepsini verdiğim için sarilikda olmadı. Doktor çok iyi dedikçe evet iyi bir anne oluyorim die hep mutlu oldum. 1. Haftanın sonunda eşimin ailesi gitmişti( bu arada kayınvalidem bana bebek gibi baktı kızına nasıl yapması gerekirse banada öyle içten davranıp yanımda oldu asla unutmuycam ) onlar gittikten sonra eşim bn bebeğim kaldık çok heycanliydi herşey ben Alicam kucagima,bana ver gibi tatlı kavgalar ediyorduk çocuk gibi. Çok mutluyduk şuanda hala öyle . Oğlum 3 aylık oldu ve sabahları bana gülümsüyor o guldgu zaman bende ne uykusuzluk ne yorgunluk kalıyor dunyanin en güzel duygusu anne olmak. onun için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorm hergun seviyorum onu şarkılar söyleyip beraber danslar ediyoruz. Oğlan annesi olmak çok güzel resmen bana aşık gibi gözlerime bakıp gülümsüyor emerken. Ona çok iyi bakicam ALLAH ömür, sağlık verdigi surece .Allahimin bana güzel emaneti. Daha yazicak o kadar güzel şeyler varki. 🥰 herşey çok güzeldi ve hergun dahada güzel oluyor. Allah isteyen Herkese yasatsn bu duyguları 🥺🙏🏻( eğer merak ederseniz 54 kiloda hamile kaldım 64 kiloda doğum yaptım doğumdan hemen sonra yine 54 kiloya dustum bebeğim şuan 3 aylık ve suanki kilom 53 ) eğer hepsini okuduysaniz teşekkür ederim 🥰