Kizlar mayis başı dogumum var nasipse ilk dogdugunda hastane çıkışları giyecek zaten ama sonrasinda havalar sicak olcagi icjn kisa kollu askılı zibinlar aldım onlari giymek için cok küçük olacaklar ama havalar da sicak olacak nasil giydirebilirz kizlar tam mevsim geçişi