mrw32 Allah’ın izniyle yarın sabah sezeryan ile 3.evladima kavusucam inşallah.elimden geldiğince hepinize dualar ettim.sizde benim için dua edin.simdiden hepinizden Allah razı olsun🙏
atlasinannesi_ mrw32 inşallah bebeğinize sağ salim kavuşmuşsunuzdur sabah demişsiniz alındınız mı doğuma bilmiyorum ama inşallah sağlıklısınızdır ikiniz de