Ben kendim yaptım ☺️ gold kutum mevcuttu kurdele alıp önce dışını süsledim sonra normal madlen çikolata siparişi verdim ve istediğim etiketi bastırdım tek tek yapıştırdım. 72 adet çikolataya 130₺ 80 adet etikete de 40₺ ödedim gayet makul bir fiyata gelmiş oldu🙃