Selam Hanımlar ☺️Artık doktorlar sezaryen yapmak daha rahat geliyor. Sanırım saati günü onlar belirlediği için. Doktorumdan memnunum ama sezaryena yönlendırmek istiyor gibi hissediyorum. Normal olursan seni nöbetci doktorlarla tanıstırırım dedi. Ama bunun kararı için daha erken dedi. Güvendiğiniz , memnun kaldıgınız Normalci doktor var mı? Kadın erkek fark etmez. Kadıköy sınırları içinde bi hastaneye olursa aşırı memnun olurum☺️☺️